دکتر ژیلا در راستای حفظ سلامت و رفع مشکلات و عارضه های پوست محصولات متنوعی را برای مصرف هموطنان عرضه کرده است.

 دکتر ژیلا

دکتر ژیلا یکی از برند های معروف و محبوب است که سالیان طولانی به تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی از پوست، زیر نظر متخصصان مجرب پرداخته است. کمتر کسی وجود دارد که با برند دکتر ژیلا آشنایی نداشته باشد و حداقل یکی از کرم های تخصصی این برند را مصرف نکرده باشد. در ادامه به معرفی محصولات دکتر ژیلا پرداخته شده است.

 محصولات دکتر ژیلا ساخت کجاست؟

دکتر ژیلا یکی از برند های معتبر ایرانی بوده و محصولات آن توسط شرکت ایران آوند فر تولید شده است. دکتر ژیلا در راستای حفظ سلامت و رفع مشکلات و عارضه های پوست محصولات متنوعی را برای مصرف هموطنان عرضه کرده است. علی رغم اینکه امروزه برخی از مصرف کنندگان تمایل به خرید فرآورده های خارجی را دارند؛ شرکت دکتر ژیلا با تولید محصولات مراقبتی با کیفیت و مرغوب، توانسته رضایت افراد زیادی را جلب و سلامت و زیبایی طبیعی پوست را به آنها بازگرداند.

 محصولات دکتر ژیلا

 در لیست محصولات دکتر ژیلا فرآورده های متنوعی مشاهده می شود؛ که هر یک با هدفی مشخص و در جهت رفع انواع عارضه های پوستی تولید شده اند. به طور کلی می توان گفت که محصولات دکتر ژیلا شامل فرآورده هایی مراقبتی است که برای مصرف روی پوست بدن، صورت، دست، ناخن، لب و دور چشم مناسب اند. 

همانطور که می دانید مهم ترین عارضه های پوستی لک و تیرگی، چین و چروک و خشکی و اگزما هستند که ممکن است افراد زیادی را در جهان درگیر کنند. همچنین از مهم ترین محصولات مراقبتی می توان به کرم های ضد آفتاب برای حفظ سلامت پوست اشاره کرد. برند دکتر ژیلا در راستای رفع این عارضه های پوستی و افزایش شادابی و جوانی پوست فرآورده های مراقبتی زیادی را تولید کرده است. مشتریان فروشگاه مهر ایرانیان می توانند به راحتی لیست محصولات دکتر ژیلا را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را با امکان خرید آسان، مطمئن و به صرفه در سایت فروشگاه مهر ایرانیان ثبت سفارش نمایند.

فرم و ساختار اغلب محصولات دکتر ژیلا به شکل کرم، لوسیون، محلول و روغن است که مصرف کنندگان متناسب با نیاز خود می توانند از میان آنها فرآورده مراقبتی مناسب را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که در انتخاب و خرید محصولات دکتر ژیلا دچار سردرگمی شدید؛ می توانید با مشاوران مجرب فروشگاه مهر ایرانیان ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 انواع کرم دکتر ژیلا

یکی از متنوع ترین محصولات دکتر ژیلا کرم هایی است که به منظور جلوگیری از پیری، افزایش جوانی و رفع مشکلات پوست تولید شده اند. در لیست کرمهای دکتر ژیلا می توان به کرم های ضد آفتاب نیز اشاره کرد که علاوه بر اینکه به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کنند؛ متناسب با ویژگی های انواع گروه های پوستی تولید شده اند و پس از مصرف آنها عارضه و تحریکی برای پوست ایجاد نمی شود. 

از لیست محصولات دکتر ژیلا به راحتی می توانید کرم فوم مناسبی برای شستشو، کرم ضد آفتابی برای مراقبت، کرم ضد لکی برای کاهش تیرگی ها، کرم ضد چروکی برای جوانسازی و کرم مرطوب کننده ای برای رفع خشکی پوست انتخاب کنید؛ بدون اینکه در لیست برند های مختلف هنگام انتخاب محصول با کیفیت، سردرگم شوید. 

برخی از کرم های دکتر ژیلا شامل موارد زیر است

  • انواع کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا
  • کرم فوم پاک کننده صورت دکتر ژیلا 
  • کرم مولتی ویتامین دکتر ژیلا 
  • کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا 
  • کرم روشن کننده دکتر ژیلا 
  • کرم ویتامین ای دکتر ژیلا 
  • کرم درما وایت دکتر ژیلا 
  • کرم ضد جوش دکتر ژیلا
  • کرم ترک لب دکتر ژیلا 
  • کرم ترک پا دکتر ژیلا 
  • کرم کیوتن دکتر ژیلا 
  • کرم شب دکتر ژیلا
  • کرم لب دکتر ژیلا

 

خرید محصولات دکتر ژیلا از فروشگاه مهرایرانیان

 

 

شماره پشتیبانی: 91009696-023               شماره موبایل پشتیبانی: 09981989696

مهر ایرانیان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group
سبد خرید
0 کالا در سبد شما موجود است.
جمع کل: 0 ریال
x

ورود به بخش کاربری

فراموشی رمز
ثبت نام در سایت
x
x

لیست علاقه مندی ها

علاقه مندی (0 Products)
x
لیست سفارشات من

لطفا ابتدا وارد سایت شوید!