پنیر ورقه ای نمونه ای از پنیرهای مختلف است که به شکل ورقه های کاغذ برش خورده‌اند.

انواع پنیرهای ورقه ای

پنیرها بر اساس استفاده‌های مختلف به چندین شکل و نوع تقسیم‌بندی می‌شوند‌. پنیر ورقه ای نمونه ای از پنیرهای مختلف است که به شکل ورقه های کاغذ برش خورده‌اند. اغلب پنیرهای ورقه شده جهت تهیه انواع ساندویچ‌های سرد و گرم به کار می‌رود‌. البته شما به راحتی می‌توانید هر برگ از این پنیرهای خوش طعم را در انواع غذاهای لذیذ استفاده نمایید.

پنیرهای ورقه ای گودا       

این نوع پنیریک محصول هلندی است که دارای ۴۸ درصد چربی می‌باشد. بر همین اساس کالری پنیر ورقه ای گودا نسبتاً بالاست. همچنین مزه‌ای ملایم دارند و به رنگ زرد هستند. اگر بخواهیم درمورد کاربرد پنیرهای ورقه ای گودا صحبت کنیم باید گفت پنیرهای ورقه ای گودا را می‌توان هم به صورت سرد و هم به صورت گرم درنمونه‌های مختلفی از ساندویچ‌ها به کار برد. پنیر ورقه ای گودا همانطور که از نامش پیداست، برش‌های مربعی از پنیر گودا است که در یک بسته روی هم قرار گرفته‌اند. پنیر ورقه ای گودا یک همراه خوب برای آشپزی شماست که می‌توانید در تهیه غذاهایی مثل املت سبزیجات، لازانیا، برگر و … از آن استفاده کنید.

پنیرهای ورقه ای چدار

خوب است بدانید که دلیل خوشمزگی بیشتر ساندویچ‌های سرد و بسیاری سوفله و خوراک‌های گرم مثل سوپ‌های مختلف استفاده از انواع پنیرهای ورقه ای می‌باشد. یکی از این پنیرهای ورقه ای بی‌نظیر، پنیر ورقه ای چدار است که یک پنیر انگلیسی می‌باشد. معمولاً این نوع پنیر در اثر روی هم گذاشتن تکه‌هایی از پنیر درست می‌شود، همچنین دارای ۴۸ درصد چربی در ماده خشک می‌باشد، به همین دلیل به آن پنیر چدار گفته می‌شود‌.

نمونه ای از پنیرهای چدار به علت استفاده از رنگ پرتقالی دارای یک رنگ ملایم نارنجی هستند که اغلب قیمت بالاتری دارند. البته توجه داشته باشد که پنیرهای چدار اغلب به شکل خام سرو می‌شود، مثل انواع ساندویچ‌های پنیر؛ ولی ممکن است برخی افراد تمایل داشته باشید که پنیرهای ورقه ای چدار را در سوپ، سالاد و بسیاری ترکیبات غذایی دیگر به کار ببرد. فراموش نکنید که ترکیب پنیر جدار با کراکرهای سبوس دار، سالامی، انواع پاستا و غیره طعم فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

پنیر ورقه ای پروسس

پنیر ورقه ای پروسس یکی از بزرگ‌ترین سهم‌ها را از فروش پنیر در دنیا، به خصوص در اروپا، دارد. این پنیرها با ورقه‌های نازک شناخته می‌شوند و در شکل‌ها و طعم‌های مختلف در دسترس هستند. این پنیر بافت نرم و طعم لذیذ دارد و برای انواع غذاها و ساندویچ‌ها قابل استفاده است. پنیرهای ورقه‌ای بعد از گرم شدن کش نمی‌آیند و بافت آن‌ها عوض نمی‌شود. این پنیر فرآوری شده از پنیرهای طبیعی مختلف تهیه می‌شود و به همین دلیل طعم‌های گوناگونی دارد. پنیر ورقه ای را نباید در فریزر نگهداری کرد. این پنیرها باید تا پایان تاریخ انقضا در یخچال نگهداری شوند. قرار دادن این پنیرها در فریزر باعث جدا شدن فاز چربی از محصول و از بین رفتن بافت آن می‌شود.

پنیر ورقه ای موزارلا

پنیر موزارلا یا همان پنیر پیتزا یک نوع پنیر ایتالیایی است که بافت کش دار و نرمی دارد. معمولاً حالت رشته‌ای آن برای تهیه انواع پیتزاها و غذای فوری دیگر به کار می‌رود. ولی برخی افراد تمایل دارید تا پنیر موزارلا را به صورت ورقه ای در انواع ساندویچ‌های گرم و سرد استفاده نمایند. به همین دلیل بیشتر بر روی بسته‌ بندی‌های پیتزاها عکس پنیرورقه ای موزارلا کشیده شده است. این پنیرورقه ای سفید رنگ و شاید هم کرم رنگ میباشد. ولی درزمان طبخ می‌توان تا حد طلایی شدن آن را حرارت داد و یک طعم لذیذی را درغذاهای خود ایجاد کنید.

پنیر ورقه‌ای پارمسان

پنیر ورقه‌ای پارمسان و قارچ کالین یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین پنیرهای این برند است که از ترکیب پنیر پارمسان و قارچ خشک شده تولید می‌شود. این پنیر انتخابی خوشمزه و لذیذ برای استفاده به همراه برگر، ژامبون، سوسیس، کالباس و انواع ساندویچ‌ها است. این پنیر هم می‌تواند به صورت سرد و هم بعد از گرم شدن استفاده شود.

 پنیر ورقه‌ای تست چدار

پنیر ورقه‌ای تست چدار که با رنگ زرد و طعم فوق‌العاده خود شناخته می‌شود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در ساندویچ و برگرها است. طعم پنیرورقه ای چدار بسیار محبوب است و در اکثر ساندویچ‌ها و فست فودها هم به صورت سرد و هم گرم استفاده می‌شود.

پنیر ورقه‌ای تست گودا یکی دیگر از انواع پنیر ورقه ای کالین است که با طعم لذیذ خود ساندویچ و انواع فست فود را لذیذ می‌کند. پنیر ورقه ای چدار را هم می‌توان به صورت سرد و هم گرم و نرم شده با انواع ساندویچ‌ها میل کرد.

پنیر ورقه‌ای چیز برگر چدار

پنیر ورقه ای چیزبرگر پنیرهایی هستند که باید حتماً بعد از کمی حرارت دادن از آن‌ها استفاده کرد. پنیر ورقه‌ای چیز برگر چدار با رنگ زرد و طعم فوق‌العاده‌اش برای استفاده در برگرها انتخابی ایده‌آل است. این پنیر در دسته پنیرهای پروسس قرار می‌گیرد.

 پنیر ورقه‌ای چیزبرگر گودا

پنیر ورقه‌ای چیزبرگر گودا یکی دیگر از انواع پنیرهای چیزبرگر است که برای انواع غذاها به صورت گرم و حرارت‌ دیده استفاده می‌شود.

موارد مصرف پنیر ورقه ای

پنیر ورقه ای در انواع ساندویچ‌ها و غذاهای فست فود قابل استفاده است. این پنیر با حرارت دیدن کاملاً نرم می‌شود و طعم ساندویچ‌ها و برگرها را لذیذتر می‌کند. چند نمونه از غذاهایی که با پنیر ورقه ای خوش‌ طعم‌تر خواهند شد، عبارتند از:

  •   فیله مرغ سوخاری
  •   پاستا
  •   لازانیا
  •   پیتزا
  •   انواع ساندویچ از جمله سوسیس، کالباس و …
  •   گراتن
  •   سیب‌زمینی سرخ کرده

 

خرید پنیر های ورقه ای از فروشگاه مهرایرانیان

 

شماره پشتیبانی: 91009696-023               شماره موبایل پشتیبانی: 09981989696

مهر ایرانیان. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group
سبد خرید
0 کالا در سبد شما موجود است.
جمع کل: 0 ریال
x

ورود به بخش کاربری

فراموشی رمز
ثبت نام در سایت
x
x

لیست علاقه مندی ها

علاقه مندی (0 Products)
x
لیست سفارشات من

لطفا ابتدا وارد سایت شوید!